Nyheter

Problem med e-faktura hos Simpleko

Det är fortvarande problem med e-faktura hos Simpleko och de meddelar: om du har valt e-faktura som aviseringssätt behöver du snarast byta till ett annat aviseringssätt. Det har uppstått ett tekniskt problem som innebär att vi för närvarande inte kan skicka ut fakturor via e-faktura.

instruktion för hur ni gör: Simpleko - Info om e-faktura.pdf 

Vi har meddelat Simpleko att påminnelseavgifter som har tillkommit på grund av detta problem kommer att krediteras för de medlemmar som har e-faktura som aviseringsmetod.


Hälsningar
Styrelsen